Małgorzata Wawryn

1.W jakim celu ćwiczysz ? Moim celem jest wzmocnienie mięśni i utrzymanie masy ciała na (mniej więcej ) stałym poziomie. Chciałabym także poprzez ćwiczenia spróbować skorygować wady postawy.Bardzo ważne jest dla mnie utrzymanie dobrej kondycji fizycznej co w moim przypadku ma znaczący wpływ na kondycję psychiczną. A poza tym ćwiczę, by sprawić sobie przyjemność iCzytaj więcej

Bakterie i tycie

Organizm ludzki to skupisko komórek, jednak szacuje się, że tylko jedna na dziesięć jest ludzka. Pozostałe, to między innymi bakterie, które w znakomitej większości zamieszkują nasze jelita. Niestety od kilkudziesięciu lat nieświadomie zabijamy mnóstwo pożytecznych drobnoustrojów, które żyją w symbiozie z nami. Używamy zbyt agresywnych środków czyszczących, nazbyt przetwarzamy pożywienie(paczkowanie, pasteryzacja) oraz jemy za małoCzytaj więcej

Indoor Cycling. Czwartek 1.09.2011 godz 17:30

Wszystkich stałych uczestników czwartkowych zajęć, zapraszam na kolejne. Nowych maniaków rowerów, zachęcam do spróbowania 🙂 Jak wiecie czwartkowe zajęcia-to zupełnie nowa muzyka Poniżej jeden z utworów przy którym zakręcimy w tym tygodniu…

Czy grozi Ci odwodnienie ? Część 2

Kontynuujemy wątek sprzed kilku dni(proponuję przeczytać pierwszy, aby być w temacie) Płyny które spożywamy podczas treningu i bezpośrednio po nim powinny być zimne, ponieważ temperatura jest jednym z dwóch kluczowych czynników, wpływających na tempo opróżniania żołądka. Drugi czynnik, to osmolarność płynu, czyli miara ciśnienia wywieranego przez cząsteczki rozpuszczone w płynie. Im więcej cząstek rozpuszczonych, tymCzytaj więcej

Aeroby przed czy po treningu siłowym ?

Trenujących na siłowni można w pewnej kategorii podzielić na trzy grupy. Grupa A-wcale nie wykonująca ćwiczeń aerobowych Grupa B-wykonująca aeroby przed treningiem siłowym Grupa C-wykonująca aeroby po treningu siłowym Jak myślicie, która grupa zachowuje się najrozsądniej ? Prawidłowa odpowiedź C. Ludzie, którzy nie wykonują treningu o charakterze aerobowym narażają się na wiele schorzeń układu oddechowo-krążeniowegoCzytaj więcej

Klaudia Rybińska

Klaudia była moim największym zawodowym wyzwaniem. Postawiła trudny, ale bardzo precyzyjny cel-zdać egzamin sprawnościowy, aby dostać się na studia. Zaczynaliśmy współpracę praktycznie od zera, ale jej upór, mnóstwo ciężkiej pracy i właściwa strategia, spowodowały, że dostała się na prestiżowe studia. Brawo !!! 1.W jakim celu ćwiczysz ? Na początku ćwiczyłam po to aby zdobyć kondycję,żebyCzytaj więcej

Dlaczego tyjemy?

Oczywiście winne są temu geny i czynniki środowiskowe. A dokładnie ? Magazynowanie tkanki tłuszczowej jest pozytywnym czynnikiem przystosowawczym, który chronił nam życie. Tak, tak-brzmi to co najmniej dziwnie, aczkolwiek to prawda. Człowiek, w historii swojego istnienia, przez 3 miliony lat(100 tysięcy pokoleń)tworzył społeczności zbieracko-łowieckie. Całymi dniami przemieszczał się w celu zdobycia pokarmu. Każdego dnia pokonywaliśmyCzytaj więcej

Aby zwiększyć szanse na schudnięcie

Jeśli kiedykolwiek próbowaliście schudnąć, to doskonale wiecie, że z reguły nie jest to takie proste. Dla większości osób, stanowi to nierozwiązywalny problem. Istnieją ludzie, którzy chronicznie, na przestrzeni wielu lat odchudzają się i tyją naprzemiennie. Jeżeli jesteś jedną z takich osób lub po prostu chciałabyś zmniejszyć swój rozmiar o parę numerów, to poniżej znajdziesz kilkaCzytaj więcej

Czy grozi Ci odwodnienie ? Część 1

Gdy byłem małym chłopcem i trenowałem kung-fu, nasz trener nie pozwalał pić podczas treningu. Jak myślicie, czy to było rozsądne ? Macie racje-NIE było. Spójrzmy, co dzieje się z człowiekiem gdy się odwadnia. Poniżej znajdziecie następstwa postępującej utraty wody z organizmu. Wartości liczbowe, to procentowa utrata masy ciała wynikająca z niedostatku wody w organizmie, obokCzytaj więcej

Czy wiesz wszystko o interwałach ?

Trening interwałowy polega na naprzemiennym wykonywaniu elementu o wysokiej intensywności i elementu o niskiej intensywności, np. sprint i następujący po nim spacer. Takie sprzężenia powtarza się kilkukrotnie, czasem kilkunastokrotnie, w zależności od celu treningu i własnych możliwości. Trening interwałowy zaczął być stosowany w sporcie w latach 40 i 50 XX wieku,a jednym z najpopularniejszych beneficjentówCzytaj więcej

Wypróbuj trening indywidualny dopasowany do Twoich możliwości

Bezpłatne konsultacje z trenerem personalny to początek Twojej przygody ze sportem. Na spotkaniu przedstawisz swoje oczekiwania, dowiesz się na czym polega trening i poznasz osobistego trenera. Do ciebie należy decyzja kiedy rozpoczniesz zdrowszy tryb życia!

bezpłatne konsultacje