Co jeść przed treningiem?

Pytanie odnośnie tego co jeść przed treningiem, pojawia się notorycznie na różnych forach, a odpowiedź na nie jest istotna również dlatego, że jeśli pomylisz się w tej materii, to wykonanie treningu będzie niemożliwe. Podczas mojej pracy widziałem kilkadziesiąt osób, które popełniły jeden drobny ale kolosalny w skutkach błąd w odniesieniu do treningu fizycznego. Przyszły ćwiczyćCzytaj więcej

Zamiast ryżu

Ryż jest chyba najpopularniejszym składnikiem diety, osób regularnie trenujących. Dziwi to trochę, ponieważ nie jest najlepszym wyborem, jeśli wziąć pod uwagę rodzaj węglowodanów i zawartość białka. Prawdę powiedziawszy trudno wybrać gorzej. Co zatem jest lepszym składnikiem pożywienia jeśli chodzi nam o korzystne źródło węglowodanów? Soczewica Ta mało popularna roślina strączkowa, jest doskonałym źródłem węglowodanów oCzytaj więcej

Myśl o treningu

Jeśli będziesz we właściwy sposób myślał o treningu(lub o innej czynności)który wykonujesz, poprawisz technikę wykonania ćwiczenia i wzrośnie Twoja siła. Jak to możliwe, żeby samo myślenie wpływało korzystnie na trening? Mechanizm tego zjawiska jest względnie prosty. Wyobrażanie sobie czynności którą wykonujemy, aktywizuje obszary mózgu odpowiedzialne za zrobienie tej czynności. Znaczy to, że jeżeli chcesz poruszyćCzytaj więcej

Tematy na najbliższe dni

W ciągu następnych dziesięciu dni na blogu będzie min. o : -Dlaczego myślenie o treningu, w czasie od niego wolnym, poprawi Twoją technikę i rozwinie siłę? –Co jeść przed treningiem? -W odpowiedzi na pytanie czytelnika; Jak trenować brzuch? Zapraszam

Kiedy jeść tłuste jedzenie?

To kiedy będziesz jeść tłuste jedzenie, jest być może ważniejsze od tego ile go zjesz. Pora dnia w której spożywasz tłuszcz jest prawdopodobnie ważniejsza niż ilość tłuszczu jaką spożywasz w ciągu dnia, w odniesieniu do chorób serca i zdrowej przemiany materii. Typowy Polak je śniadanie na obiad, obiad na kolację a na śniadanie pije kawęCzytaj więcej

Indoor Cycling w piątek 18.11.11

Ten tydzień kończymy szybkimi i agresywnymi zajęciami indoor cycling. Zapraszam na 17:30, poniżej próbka zajęć

Trening redukuje stres, na pewno?

Jeśli myślisz, że trening na siłowni redukuje stres, to może się okazać, że jesteś w głębokim błędzie. Przyzwyczajeni jesteśmy myśleć, że po zrobieniu treningu na siłowni lub gdziekolwiek indziej, będziemy zrelaksowani jak buddyjski mnich. Taki sposób myślenia jest obiegowy i często…nieprawdziwy. Ćwiczenia fizyczne mogą znacznie podnieść subiektywnie odczuwany poziom stresu i zwiększyć poziom frustracji. AbyścieCzytaj więcej

Cytryniec chiński, silny adaptogen

Zioła zwane adaptogenami mają zdolność do zwiększania możliwości adaptogennych, czyli wytrzymałości na skrajne temperatury, zmęczenie oraz wysiłek fizyczny i psychiczny. Jednym z silniejszych adaptogenów jest Cytryniec chiński-Schizandra chinesis. Składniki tej rośliny azjatyckiej, pozyskiwane są z kłączy i owoców, przypominających jarzębinę w kolorze pomarańczowym. W skład aktywnych części rośliny wchodzą kwas cytrynowy i jabłkowy, flawonoidy, saponinyCzytaj więcej

Jak zmierzysz sukces w trenowaniu siebie?

Jak chcesz osiągnąć sukces w trenowaniu siebie, jeśli zazwyczaj wyznaczasz nieprecyzyjne cele, mierzysz nie to co należy i ćwiczysz nie tak jak trzeba?(nie bądź urażony!!!) Kwestia złego doboru ćwiczeń została już częściowo omówiona w artykule dotyczącym ćwiczeń jednostawowych i wielostawowych. Dzisiaj zajmę się sposobem pomiaru rezultatów. Mierzenie rezultatów wydaje się banalnie łatwe, prawda? Mnie teżCzytaj więcej

Szóstka Weidera nie działa!!!

Możesz zrobić nawet milion brzuszków wykonując „szóstkę Weidera” i nawet na milimetr nie zbliżyć się do posiadania ładnego brzucha. Nie wierzysz? To czytaj dalej. W ciągu mojej pracy na siłowniach, pytanie o to czy tzw.”szóstka Weidera” działa, usłyszałem mnóstwo razy. Weźcie sobie do serca moją odpowiedź. Jeśli chcecie mieć widoczny „sześciopak” na brzuchu, „szóstka Weidera”Czytaj więcej

Wypróbuj trening indywidualny dopasowany do Twoich możliwości

Bezpłatne konsultacje z trenerem personalny to początek Twojej przygody ze sportem. Na spotkaniu przedstawisz swoje oczekiwania, dowiesz się na czym polega trening i poznasz osobistego trenera. Do ciebie należy decyzja kiedy rozpoczniesz zdrowszy tryb życia!

bezpłatne konsultacje