Co jeść po treningu?

Jeśli nie dasz rady zjeść odpowiedniego posiłku po treningu, stracisz znaczną część korzyści wynikających z obciążeń treningowych i przegapisz szansę na szybkie postępy. W dziedzinie o której jest ten artykuł, zapamiętaj tylko jedną rzecz-im szybciej po treningu włożysz jedzenie do buzi, tym lepiej. Im dłużej będziesz zwlekał, tym gorzej. Podczas intensywnej sesji treningowej, tracisz wszystkieCzytaj więcej

Mikołaj i renifer

Wszystkim czytelnikom mojego bloga i moim klientom oraz ich rodzinom, życzę śmiesznych i nastrojowych świąt. Chyba wszyscy pamiętamy odczucia związane ze świętami, gdy byliśmy dziećmi-mam szczerą nadzieję, że każdy z Was chociaż przez sekundę poczuje to co czuł gdy miał 7 lat. Pozostaje jeszcze kwestia Świętego Mikołaja. Mam nadzieję, że dzisiaj wieczorem odwiedzi Was zapasionyCzytaj więcej

Kiedy trenować na maksa?

Jeżeli myślisz, że za każdym razem trzeba trenować na maksa, to jesteś w grubym błędzie a ja nie spodziewam się, że udaje Ci się osiągać szczyt własnych możliwości. Bardzo wielu ludzi uważa, że sportowiec, to osoba która totalnie „tyra” się na każdym treningu. Mnóstwo trenujących sądzi, że każdy trening powinien powodować jak największe zmęczenie, bólCzytaj więcej

Grzegorz Fijałek i siatkówka plażowa

Bohaterem tego wywiadu jest Grzegorz Fijałek, który odpowiada za 50% sukcesu najlepszej pary polskich siatkarzy plażowych. Maciej Krysiak: Jak to się stało, że uprawiasz w tę dyscyplinę sportu? Grzegorz Fijałek: Od dziecka związany jestem z siatkówka. Moje początki to gra na hali. W czasie wakacji po sezonie chciałem spędzać czas aktywnie i spróbowałem swoich silCzytaj więcej

W najbliższych dniach

W ciągu najbliższych dziesięciu dniu, będziecie mogli przeczytać między innymi: 1.Jak wygląda dzień zawodowego sportowca, na przykładzie czwartego zespołu świata, męskiej siatkówki plażowej? 2.Czym jest periodyzacja treningów i dlaczego może się okazać najważniejsza w drodze do Twojego sukcesu? 3.Co jeść po treningu?

Nigdy nie licz kalorii

Liczenie kalorii nie przyniesie Ci żadnych korzyści, jeśli zależy Ci na dobrym wyglądzie. Teoria kaloryczna była najprawdopodobniej pierwszą próbą naukowego usystematyzowania jedzenia. Gdyby była koncepcją, która szybko została sprawdzona, wprowadzona w życie i ulepszona, nie byłoby żadnego problemu. Kłopot jednak w tym, że mimo błędnych złożeń, teoria kaloryczna ma się dobrze już od ponad 110Czytaj więcej

Polskie firmy stawiają na aktywność

Najlepsze firmy na świecie zachęcają swoich pracowników do aktywności sportowej, bo wiedzą, że sprawne ciało to lepiej pracujący mózg i więcej energii do działania. W siedzibie firmy Google pracownicy mają do dyspozycji profesjonalne studio fitness, masażystów i ściankę do wspinaczki. Na szczęście, również niektóre naprawdę dobre polskie firmy zaczynają doceniać i dbać o rozwój fizycznyCzytaj więcej

Brak efektów w treningu

Bywa i tak, że wypruwasz sobie flaki na treningu, bo potrzebujesz schudnąć lub dopakować i obsesyjnie poszukujesz efektów, ale to co sobie założyłeś nijak ma się do tego co widzisz w lustrze. Nie przejmuj się tym tak mocno, ponieważ najczęściej problem da się rozwiązać dzięki przeanalizowaniu kilku zagadnień. Z pomocą przyjdą nam dwie dziedziny-logika iCzytaj więcej

Jak ćwiczyć brzuch?

Nie ma potrzeby katować się rozbudowanymi systemami ćwiczeń na brzuch, aby przy małym otłuszczeniu ciała, mieć ładne i wyraziste mięśnie brzucha. Aby skutecznie ćwiczyć mięśnie brzucha trzeba zdawać sobie sprawę z kilku prostych spraw. Po pierwsze: Mięsień brzucha ma dużą powierzchnię i składa się z kilku obszarów. Wygodnie jest podzielić brzuch na część górną, środkową,Czytaj więcej

Wypróbuj trening indywidualny dopasowany do Twoich możliwości

Bezpłatne konsultacje z trenerem personalny to początek Twojej przygody ze sportem. Na spotkaniu przedstawisz swoje oczekiwania, dowiesz się na czym polega trening i poznasz osobistego trenera. Do ciebie należy decyzja kiedy rozpoczniesz zdrowszy tryb życia!

bezpłatne konsultacje