Aktualności
Strona głównaPosts Tagged "regeneracja"

regeneracja Tag

    Teoria fizjologii zmęczenia mięśni autorstwa Archibalda Hilla mówi, że możemy wykonywać ruch dopóki nie skończy się tlen albo paliwo mięśni lub nie dojdzie do krańcowych uszkodzeń mięśni, wskutek nagromadzenia metabolitów takich jak kwas mlekowy. Pytanie małe, czy to na pewno prawda ? Pan Archibald Hill za

    Od bardzo dawna lubię korzystać z dobrodziejstw ziół w suplementacji treningowej. W tym temacie wykazuję znaczną wrażliwość na działanie roślin, więc zawsze chętnie korzystam z dobrodziejstw natury. Dzisiejszym bohaterem mojego postu jest Gotu kola. Prawidłowa nazwa opisywanej rośliny to Wąkrota azjatycka.  Zielona roślinka rośnie naturalnie 

    Odkąd bywam na siłowni, czyli jakieś 25 lat, regularnie słyszę, że warzywa i owoce w diecie trenującego to głupota. Przecież liczy się tylko białko, węgle i trochę tłuszczy. Jeśli masz dobrze skomponowane makroskładniki, to wszystko ułoży się samo. Będziesz piękny, zdrowy i silny. Metabolizm będzie

Zapewne większość z Was w którymś momencie sportowego życia jadła batony kulturystyczne. Miewają różne smaki, długie terminy ważności i kosztują około 8 zł. Tymczasem udało mi się znaleźć lepszą alternatywę. Możecie samemu zrobić smaczne i proste w produkcji batony. Możecie je również kupić od sprytnego producenta :-)

Od pewnego czasu ponownie stosuję kilka podstawowych suplementów. Dzisiaj przedstawię Wam moją recenzję odżywki amerykańskiej firmy Mex. Odżywka nosi nazwę Matrix 10 i jest odżywką, nowego typu, który w sprzedaży określany jest słowem: wieloskładnikowy. Firma Mex nutrition. Firma Mex, według oficjalnych informacji została założona w 2010 a w 2014

[caption id="attachment_2341" align="alignleft" width="300"] Co jeść po treningu?[/caption] Jeśli nie dasz rady zjeść odpowiedniego posiłku po treningu, stracisz znaczną część korzyści wynikających z obciążeń treningowych i przegapisz szansę na szybkie postępy. W dziedzinie o której jest ten artykuł, zapamiętaj tylko jedną rzecz-im szybciej po treningu włożysz jedzenie

[caption id="attachment_2376" align="alignleft" width="950"] kiedy trenować na maksa[/caption] Jeżeli myślisz, że za każdym razem trzeba trenować na maksa, to jesteś w grubym błędzie a ja nie spodziewam się, że udaje Ci się osiągać szczyt własnych możliwości. Bardzo wielu ludzi uważa, że sportowiec, to osoba która totalnie "tyra"

[caption id="attachment_2371" align="alignleft" width="950"] Brak efektu treningu[/caption] Bywa i tak, że wypruwasz sobie flaki na treningu, bo potrzebujesz schudnąć lub dopakować i obsesyjnie poszukujesz efektów, ale to co sobie założyłeś nijak ma się do tego co widzisz w lustrze. Nie przejmuj się tym tak mocno, ponieważ najczęściej

Czasami zupełnie nie mam ochoty na trening. Często jest to jednorazowa niechęć. Jednak zdarza się też, że nie mam ochoty na trening przez kilka tygodni. Skąd bierze się różnica pomiędzy lenistwem(pierwszy przypadek) a przetrenowaniem(drugi) ? Lenistwa nie będę tłumaczył-to oczywiste i nader częste. Przetrenowanie pojawia się, gdy wysiłek

Nazajutrz, po ciężkim treningu czujemy głęboki i uciążliwy ból. Bolą nas mięśnie także, gdy zmienimy plan treningowy lub wykonamy niestandardowe dla nas ćwiczenia. Większość ćwiczących uważa , że jest to wynik zakwaszenia mięśni. Zastanówmy się jednak czy zakwaszone mięśnie bolą? Zdecydowanie NIE. Zakwasy nie bolą. Co więcej zakwaszenie mięśni